Jaki wpływ na pracę muzyka na scenie może mieć Klang?

Jaki wpływ na pracę muzyka na scenie może mieć Klang?

12 grudnia 2019, 14:50

Technologia sceniczna poprawiająca komfort pracy muzyków podczas występów ma zasadnicze znaczenie dla samego artysty, bo nie ma nic bardziej frustrującego dla muzyka na scenie niż zły odsłuch bądź jego kompletny brak. Firma Klang przychodzi z pomocą proponując artyście odsłuch 3D. Co to takiego?

Odbyliśmy ciekawą rozmowę ze wsparciem technicznym tego producenta - Arkiem Wielgosikiem z firmy Polsound. Posłuchajcie o zaletach odsłuchu 3D. 



[img:2]


Poza dobrodziejstwem technologii Klang, firma DiGiCo, która jest właścicielem Klanga, zaimplementowała to rozwiązanie do swoich mikserów. Mówimy o całej serii mikserów DiGiCo SD, z flagowcem SD7, ale także i mniejszych jak SD9 czy SD11. O tym opowie przedstawiciel DiGiCo - Dave Bigg, którego poznaliśmy podczas minionych SoundEdit w Łodzi. 

 

Przyjechaliśmy na festiwal SoundEdit w Polsce z konsolą SD7 Quantum. SD7 to standard wśród konsol estradowych, posiada ogromne zasoby przetwarzania sygnału, a także szereg funkcji przeznaczonych specjalnie do miksowania monitorów, takich jak Node Processing czy True Solo System.

Praktycznie nie istnieje tu czynność niewykonalna. Konsola ta zapewnia nieograniczoną kreatywność w nagłośnieniu live. SD7 wykorzystywana jest na najbardziej prestiżowych występach świata i można bardzo często spotkać ją w Westend czy na Broadway'u. To flagowy produkt do teatru i na estradę. Pełna redundancja i bogactwo kreatywnych możliwości. W czasie swojej premiery SD7 cechował się niesłychaną ilością kanałów.

Silnik DSP Quantum to krok dalej. Oferujemy tu 256 kanałów wejściowych i 128 szyn wyjściowych, plus matryce i efekty. Redundancja oznacza tu dwa wbudowane silniki DSP i dwa systemy kontrolne. Nawet awaria nie sprawi, że przerwiecie sztukę. Jedną z nowości w naszych konsolach, szczególnie SD12 i z silnikiem Quantum, są nowe szczeliny DMI, które pozwalają na montowanie kart rozszerzeniowych i komunikację ze światem zewnętrznym z użyciem takich protokołów jak Dante, Aviom, czy wszelkich innych przyszłych rozwiązań, gdzie konieczne jest wprowadzenie audio do systemu, zmiksowanie go i wysłanie dalej."

 

[img:1] 

Copyright © INFOMUSIC 2024