12 maja 2021 11:00

Nowa marka - Optimal Audio

20 kwietnia, podczas specjalnego wydarzenia internetowego, Tim Carroll - dyrektor generalny FOCUSRITE Group, zaprezentował Optimal Audio, nową komercyjną markę audio, która była rozwijana od trzech lat, obejmując szeroko zakrojone prace badawczo-rozwojowe w zakresie produktów i oprogramowania.

 

Optimal Audio to linia produktów oferujących bezproblemową współpracę w celu zapewnienia wysokiej jakości dźwięku, które są łatwe w instalacji i mogą być obsługiwane przez każdego, nie tylko inżynierów dźwięku. Oprócz własnego oddanego personelu, wielu kolegów z całej grupy - przede wszystkim z Martin Audio - pomogło w urzeczywistnieniu Optimal Audio. W dłuższej perspektywie naszą ambicją jest, aby marka miała własny, odrębny zespół.

Tim Carroll - dyrektor generalny Focusrite Group

 

Dom Harter, obecnie dyrektor zarządzający zarówno Martin Audio, jak i Optimal Audio, przedstawia przegląd ekosystemu produktów i celów marki:

 

Optimal Audio oferuje kompleksowe rozwiązanie sterowania, wzmocnienia i odtwarzania dla małych i średnich instalacji komercyjnych, z naciskiem na obsługę obiektów wielostrefowych. W czołówce ekosystemu znajdują się cztero- i ośmiostrefowe kontrolery strefowe, które mają wbudowane DSP. Obecnie na rynku nie ma nic innego w tym przedziale cenowym, który miałby funkcjonalność i wszechstronność pozwalającą na tak szybką i prostą konfigurację. Mają elastyczny trzypasmowy korektor i filtrowanie pasmowe na każdym wyjściu, a także limitery i opóźnienie - cechy, które są zwykle kojarzone tylko z ofertami premium.

Dom Harter - obecnie dyrektor zarządzający Martin Audio i Optimal Audio

 

[img:1]
Optimal Audio ZonePad

 

Zaprojektowana tak, aby była kompatybilna z każdym urządzeniem, aplikacja internetowa Optimal Audio ma na celu ułatwienie konfiguracji systemu, umożliwiając instalatorom taki dostęp, jaki jest im potrzebny do konfiguracji korektorów, opracowywania ustawień wstępnych i ustalania procedur dotyczących pory dnia. Po zakończeniu można przedstawić personelowi obiektu interfejs użytkownika, który umożliwia obsługę systemu. Kontrolery strefowe można również uzupełnić o kontrolery naścienne o nazwie ZonePad, dostępne w formatach jedno- lub czterostrefowych.

 

[img:2]
Optimal Audio SmartAmps

 

Ponadto Optimal Audio oferuje trzy wzmacniacze SmartAmps z DSP ze zoptymalizowanymi ustawieniami wstępnymi oraz dostępnymi opcjami obudowy pół-rackowej i pełnorackowej. Zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić konkurencyjne cenowo dopasowanie do rynku komercyjnego, maksymalizując wydajność głośników marki Optimal Audio. Kolekcja głośników nowej marki obejmuje pięć modeli sufitowych o nazwie Up, serię czterech naściennych drewnianych głośników zwanych Cuboid oraz dwa kompaktowe subwoofery znane po prostu jako Sub.

 

[img:3]
Optimal Audio Up

 

Optimal Audio może jest młodą marką, ale jako część grupy Focusrite ma imponujący rodowód. Połączyliśmy innowacje i doświadczenie, aby uprościć komercyjny dźwięk, a wprowadzając na rynek na początek ponad dwadzieścia produktów, Optimal Audio stworzyło wysokiej jakości, kompleksową, wielostrefową, kompleksową ofertę komercyjną audio.

Dom Harter - obecnie dyrektor zarządzający Martin Audio i Optimal Audio

 

[img:4]
Optimal Audio Cuboid i Sub

 

Wzmacniacze, końcówki mocy Radiowęzłowe Głośniki Subwoofery pasywne Pełnopasmowe pasywne Kolumny i głośniki
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz