9 kwietnia 2010 12:10

Przyszłość Digidesign: List otwarty do użytkowników

[img:1]

Rok temu firma Avid zdecydowała się scalić wszystkie posiadane firmy - włączając w to Digidesign, M-Audio i Sibeliusa - w jednolitą, silną markę AVID. 

źródło: materiały prasowe Digidesign

Od tego czasu podjęte zostaly kroki w celu przeniesienia Digidesign pod skrzydła tej marki. Rozumiemy, że możecie mieć pytania o przyszłość samego Digidesign jak i produktów, które Was interesują. Z tego właśnie powodu warto podzielić się informacjami, odpowiedzieć na pytania i wyjaśnić jakie te zmiany.

Nowa strona rusza 12-go kwietnia
Wielu z Was zwracało nam uwage na potrzebę poprawy organizacji i nawigacji na stronie digidesign.com Aby spełnić Wasze oczekiwania musieliśmy dokonać gruntownego przeglądu. W efekcie, 12-go kwietnia przedstawiona światu zostanie nowa strona avid.com, która zawierać bedzie wszystkie strony dostępne do tej pory na digidesign.com i dodatkowo wiele nowych udoskonaleń i udogodnień, które sprawią, że nawigacja będzie szybsza i prostrza. Na początku przeniesiona zostanie strona przeznaczona na rynek amerykański, jednak w ciągu kilku następnych miesięcy, przeniesione zostaną wszystkie pozostałe międzynarodowe strony dostępne do tej pory na digidesign.com 

Dlaczego strona zostanie przeniesiona na Avid.com?
Nie jest zaskoczeniem, że wielu z Was posiada produkty, które pochodza od różnych marek będących własnością firmy Avid - włączając w to Digidesign, M-Audio i Sibeliusa - dlatego uważamy, że przeniesienie wszystkich stron pod skrzydła Avid.com będzie najwłaściwszą drogą do udostępnienia Wam jednej spójnej witryny dla wszystkich produktów. Pracujemy także nad kilkoma innymi udogodnieniami dla Was. Wśród nich są: uproszczona rejestracja, pojedyńczy identyfikator do logowania i wszechstronne źródło informacji o produktach, wsparciu technicznym czy nowościach. 

Jaka będzie nowa strona?
Ludzie którzy byli odpowiedzialni za wygląd i strukturę stron Digidesign i M-Audio pracują teraz nad nową szatą graficzną i organizacją nowej strony Avid.com. Zatem nie spodziewajcie się wyglądu rodem ze stron firm z segmentu IT! Strona będzie cechować się zupełnie nowym wyglądem, sposobem nawigacji i strukturą ułatwiając Wam znalezienie tego czego aktualnie potrzebujecie. Reasumując, będzie to duży krok na przód w stosunku do tego, co znajduje się na aktualnej stronie digidesign.com. Nasz zespół uwzględnił Wasze uwagi tworząc nową witrynę, zatem uważamy, że naprawdę Wam się spodoba. 

Czy marka Digidesign odchodzi?
Tak, trwa aktualnie proces zmian dotyczących samej marki, natomiast systemy będą nadal rozwijane. Podczas konsulacji z wieloma użytkownikami systemów Digidesign odkryliśmy, że większość ludzi identyfikuje się bardziej z nazwami produktów jak ProTools, VENUE czy ICON niż z samą nazwą producenta (właściwie, były nawet osoby sądzące, że nazwa producenta to ProTools etc.) 

Co się stanie z zespołem Digidesign?
Ten sam zespół Digidesign skupiający fanatyków audio wciąż pracuje w biurach w Daly City w Californi. Mamy po prostu inne logo. Jednak od rozpoczęcia procesu zmian odgrywamy kluczową rolę w tworzeniu nowej marki Avid. W nadchodzących miesiącach bez trudu zobaczycie nasz wpływ na jej całokształt, na materiały promocyjne, video czy pojawiające się informacje prasowe. 

Dlaczego nazwa Digidesign odeszła?
W dzisiejszym szybko zmieniającym sie świecie biznesu nie ma większego sensu utrzymywanie wielu osobnych marek. Jest także niepraktyczne utrzymywanie wielu zespołów marketingowych, stron internetowych, wysyłanie różnych newsletterów czy utrzymywanie osobnych kanałów komunikacji. Naszą nową strategią jest połączyć wszystko pod jednymi skrzydłami marki Avid. To umożliwi wydajne działanie i sprawi, że firma będzie lepiej funkcjonować - zwolni to więcej naszych zasobów, które możemy przeznaczyć na rozwój produktów. Zrozumieliśmy, że raczej oczekujecie od nas inwestycji w opracowywanie innowacyjnych systemów niż w utrzymywanie pięciu osobnych marek. 

Co to oznacza dla produktów ze stajni Digidesign?
Widzieliście próbkę tego, co możemy dokonać kiedy pracujemy razem. Świadczą o tym produkty takie jak ProTools M-Powered, Video Satellite łączący systemy MediaComposer i ProTools, monitory DSM i oprogramowanie Sibelius zintegrowane z systemem ProTools. Idąc dalej, audio i wideo stają się tak samo istotne dla firmy Avid. Jesteśmy niezwykle przywiązani do systemów ProTools, VENUE, ICON i wszystkich innych produktow, które powstały pod banderą Digidesign. Jednak łacząc siły z innymi firmami należącymi do Avida uzyskujemy więcej środków dla funkcjonowania naszego działu rozwijania nowych produktów, pozwalając nam na opracowywanie więcej niż kiedykolwiek wyjątkowych systemów. Planujemy też rozszerzać naszą ofertę - uchylając rąbka tajemnicy, mamy przygotowanych kilka niesamowitych urządzeń na ten rok i na nastepne lata... 

Co z marką M-Audio?
Rozpoczeliśmy proces zamiany nazwy M-Audio z nazwy firmy na nazwę grupy produktów. Wciąż będziecie spotykać się z nazwami takimi jak M-Audio Oxygen 25 i M-Audio BX5a Deluxe. 

Co te zmiany znaczą dla isteninia stron firm M-Audio i Sibelius?
Ostatecznie te strony będą także przeniesione pod skrzydła Avid.com, jednakże teraz obie będą funkcjonować niezależnie, tak jak to było dotychczas. 

Bardzo doceniamy Wasze przywiązanie i nieustanne wsparcie. Mamy nadzieje, że 12-go kwietnia z przyjemnością poświęcicie trochę Waszego czasu na zwiedzenie nowej strony Avid.com. Jeśli macie jakieś pytania czy komentarze, zapraszamy do dyskusji 

Z wyrazami szacunku 

Zespół firmy Digidesign (Avid) 

-- 

Tłumaczenie: 

Maciej Zakrzewski
Managing Director/Owner

Rejestracja mobilna Interfejsy audio Oprogramowanie i DAW
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz