Roland M-480 Konsoleta miksująca Live
Nowy flagowy model konsolety V-Mixing System zaprojektowanej dla uzyskania idealnego dźwięku.
Z świetną jakością dźwięku, potężnymi funkcjami, rozszerzalnością i intuicyjnym sterowaniem, V-Mixing System kontynuuje i wprowadza nowe możliwości do świata miksowania live.
M-480 jest pierwszym V-Mixerem wspierającym kaskadowe połączenie umożliwiające uzyskanie 96 kanałów miksujących poprzez podłączenie drugiej jednostki.
Wspierając eventy live, mobilną produkcję, broadcasting oraz instalacje dźwiękowe, V-Mixing System z V-Mixerem jest sercem zapewniającym wyższy poziom innowacji dla każdego stanowiska miksującego.
48 kanałów miksujących plus 6 powrotów stereo
Wyjścia Main LCR, 16 AUX busów, 8 matric
4-zakresowy pełny korektor parametryczny, bramka/kompresor na wszystkich kanałach
Wszystkie wejścia i wyjścia wyposażone w delay
6 wbudowanych multiefektów i 12 graficznych EQ
Możliwości kaskadowania dla zastosowań większych formatów
- Potężne przetwarzanie zapewniające bezprecedensowy poziom sterowania
Zaawansowana moc przetwarzania
M-480 wspiera szeroki zakres zastosowań dzięki dostępnej w mikserze mocy przetwarzania. Nowo opracowany silnik miksujący zapewnia 4-zakresowy w pełni parametryczny EQ, bramkę, kompresor i delay dla każdego kanału wejściowego. Możliwe są 185 punkty ścieżki z 90 dyskretnymi wyjściami.
Łatwa, intuicyjna i nagradzana na świecie konstrukcja interfejsu
Olbrzymi kolorowy wyświetlacz i dedykowane gałki oraz przyciski w sekcji channel edit oferują intuicyjną obsługę. Interfejs użytkownika zaprojektowany został pod kątem łatwości użytkowania i nauki. Połączenie przycisków kursora umieszczonych wokół kółka dial zapewnia optymalne i efektywne operowanie.
Wszystkie wejścia i wyjścia kanałów wyposażone w delay
Możliwość kaskadowania zapewnia rozwiązanie dla wysokiej liczby kanałów
M-480 wspiera połączenie kaskadowe wymagane przez wielu inżynierów dźwięku live. Połączenie dwóch sztuk M-480 jednym kablem REAC umożliwia miksowanie do 96 kanałów oraz zaawansowaną synchronizację wewnętrznych szyn bus. Przy niewielkim budżecie można stworzyć środowisko miksujące nie wymagające dużo miejsca, ekwiwalentne do konsolet dużego formatu.
Konfigurowanie systemu dla dowolnego miejsca lub aplikacji
To nie jest po prostu cyfrowa wersja miksera analogowego. V-Mixing System jest kolejną generacją miksującego "ecosystemu", który wydobywa zalety cyfrowej technologii. Oddziela miksowanie (V-Mixer) od sekcji wejść/wyjść (Digital Snake) zapewniając nieskazitelną jakość dźwięku, minimalne straty podczas transmisji w bardzo elastycznym systemem konfigurowania. Umożliwia bezproblemowe dodanie rozwiązań monitorowych (M-48 Personal Mixer) a także rejestracji wielokanałowej live (SONAR REAC Recording System i R-1000 48-Ścieżkowy Rejestrator/Odtwarzacz). V-Mixing System obejmuje całe przetwarzanie dźwięku live.
Wysoka jakość dźwięku uzyskiwana z łatwością i elastycznością REAC - zaawansowanej technologii transferu audio
Wiele analogowych kabli było używanych do przesłania dźwięku o niskim poziomie sygnału, co wnosiło sporo problemów takich jak niechciany szum, degradacja jakości dźwięku, przesłuchy między kanałami. Dzięki REAC te problemy zostały wyeliminowane ponieważ sterowany cyfrowo przedwzmacniacz umiejscowiony został zanim dźwięk jest transmitowany cyfrowo. REAC to technologia transferu dźwięku poprzez kabel Ethernetowy zapewniająca wysoką jakość dźwięku i wygodne konfigurowanie.
Potężne możliwości miksowania ze wsparciem dla kaskadowania
Nowo opracowany silnik miksujący z potężnym przetwarzaniem sygnałów
Bogactwo efektów z dwunastoma GEQs/PEQ
Wszystkie wejścia i wyjścia wyposażone w delay
Zdalna kontrola i konfigurowanie offline przy użyciu PC
Trzy opcje nagrywania live
Pliki BWF bez kompresji są zapisywane na wymiennym napędzie SSD lub HDD , co umożliwia późniejszą edycję w wybranym DAW. Używając oprogramowania Cakewalk SONAR Producer można nagrywać do 40 kanałów bezpośrednio łącząc kabel REAC do PC. W dodatku wbudowany rejestrator USB może nagrywać stereofoniczne wyjście z miksera jako plik WAV bez kompresji. Rejestrator oparty na pamięci USB może także odtwarzać pliki WAV co ułatwia łatwe puszczanie podkładu lub zapowiedzi.
* Wymagany jest driver REAC aby nagrywać bezpośrednio w Cakewalk SONAR.
Wymiary
Specyfikacja
PRZETWARZANIE | |||
Kanały miksujące | INPUT: 48 kanałów, 6 stereo powrotów | ||
Konwersja AD/DA | 24-bit/48.0 kHz lub 44.1 kHz | ||
Opóźnienie sieciowe | 2.8 mS (typ.) | ||
ZŁĄCZA | |||
Wejścia w konsoli jacks (1 do 8) | XLR-3-31 typ (zbalansowane, zasilanie phantom) | ||
TALKBACK MIC IN jack | XLR-3-31 typ (zbalansowane, zasilanie phantom) | ||
STEREO IN jacks (L / R) | RCA phono typ | ||
Wyjścia w konsoli jacks (1 do 8) | XLR-3-32 typ (zbalansowane) | ||
PHONES jack | Stereo 1/4 cala phone typ | ||
DIGITAL OUT jacks Stereo | Optical typ, Coaxial typ | ||
Porty REAC | RJ-45 EtherCon typ | ||
Złącza USB | USB Typ A i Typ B | ||
Remote Controls | Złącze RS-232C: 9-pin D-sub typ, złącza MIDI (OUT/THRU, IN): 5-pin DIN typ | ||
Inne złącza | GND Terminal, złącze LAMP XLR-4-31 typ | ||
CHARAKTERYSTYKI WEJŚCIA/WYJŚCIA | |||
Pasmo przenoszenia | CONSOLE OUTPUT jacks (1 do 8): -2 dB / +0 dB (20 k ohms load, +4 dBu,typ.) | ||
Total Harmonic Distortion + Noise | CONSOLE OUTPUT jacks (1 to 8): 0.05 % (+4 dBu, typ.) | ||
Dynamic Range | CONSOLE OUTPUT jacks (1 to 8): 110 dB (typ.) | ||
Przesłuch @ 1 kHz | CONSOLE INPUT jacks (1 to 8): -80 dB (Pad: ON, Input gain: +10 dBu, typ.) | ||
Nominalny poziom wejściowy (Zmienny) | CONSOLE INPUT jacks (1 do 8): -65 do -10 dBu (Pad: OFF) lub -45 do +10 dBu (Pad: ON), (typ.) | ||
Impedancja wejściowa | CONSOLE INPUT jacks (1 to 8): 14 k ohms STEREO IN jacks (L / R): 10 k ohms | ||
Maksymalny poziom wejściowy bez przesterowania | CONSOLE INPUT jacks (1 do 8): +8 dBu (Pad: OFF) lub +28 dBu (Pad: ON),(typ.) | ||
Nominalny poziom wyjściowy | CONSOLE OUTPUT jacks (1 do 8): +4 dBu (Load impedance: 10 kohms, typ.) | ||
Impedancja wyjściowa | CONSOLE OUTPUT jacks (1 do 8): 600 ohms | ||
Zalecana impedancja obciążenia | CONSOLE OUTPUT jacks (1 do 8): 10 k ohms lub większa | ||
Maksymalny poziom wyjściowy bez przesterowania | CONSOLE OUTPUT jacks (1 do 8): +22 dBu (1 kHz, 10 k ohms load, typ.) | ||
Poziom szumu własnego (IHF-A, typ.) | -88 dBu (Wszystkie suwaki na minimum) | ||
Ekwiwalent poziomu szumu wejściowego (E.I.N.) | -126 dBu | ||
INNE | |||
Wyświetlacz | 800 x 480 punktów Wide VGA kolorowy ekran TFT z podświetleniem TFT | ||
Zasilanie | AC 115 V, AC 117 V, AC 220 V, AC 230 V, AC 240 V (50/60 Hz) | ||
Zużycie mocy | 95 W | ||
Rozmiar i waga | |||
Szerokość |
| ||
Głębokość |
| ||
Wysokość |
| ||
Waga |
|
(0dBu=0.775Vrms)
*XLR typ: 1 GND, 2 HOT, 3: COLD * Phantom power: DC +48 V (max bez obciążenia), 14 mA (maksymalne obciążenie) (Wszystkie wejścia typu XLR)
* LAMP power: DC +12 V/500 mA
* Kiedy S-4000D REAC Splitter&Power Distributor lub przełącznik hub jest użyty do na linii transmisji REAC, opóźnienie sieciowe zwiększy się o wartość wprowadzoną przez samo urządzenie dzielące. Aktualne opóźnienie jest zależne od specyfikacji urządzenie dzielącego sygnał, aczkolwiek maksymalne opóźnienie dla pojedynczego urządzenia dzielącego powinno wynosić około 200 mikrosekund.
* EtherCon jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Neutric®
Specyfikacja może ulec zmianie bez uprzedzenia.